اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۹۸۲۱

وزیر گفت حق دوومیدانی تنها یک نقره المپیک نیست

وزیر گفت حق دوومیدانی تنها یک نقره المپیک نیست
نایب قهرمان المپیک و قهرمان پرتاب دیسک آسیا، گفت: وزیر معتقد بود حق دوومیدانی تنها یک مدال نقره نیست و باید مدال‌های بیشتری کسب شود.
۱۷:۰۰ - ۱۹ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

احسان حدادی در گفت‌وگویی، در مورد دیدار با وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: خوشبختانه پس از مدت‌ها موفق شدم با وزیر ورزش و جوانان دیدار کنم و مشکلات و دغدغه‌هایم را درمورد دوومیدانی با وزیر ورزش در میان بگذارم. صحبت‌های زیادی در این ملاقات انجام شد و سلطانی‌فر هم نشان داد علاقه زیادی به رشته دوومیدانی دارد و اخبار آن را به خوبی پیگیری می‌کند. این موضوع جای شکر دارد و انگیزه زیادی به من داد. او حتی وزن دیسک‌هایی که ما پرتاب می کنیم را هم می‌‌داند. 

وی ادامه داد: سلطانی‌فر در این جلسه معتقد بود دوومیدانی باید پیشرفت زیادی کند و جوان‌های زیادی وارد آن رشته شوند. قرار شد مدرسه پرتاب‌ها تاسیس شود و علاقمندان بیایند.

قهرمان پرتاب دیسک آسیا عنوان کرد: وزیر ورزش قول داد هر کمکی از دستش برمی‌آید برای کسب مدال بازی‌های آسیایی و بعد از آن المپیک 2020 انجام دهد تا با آرامش و تمرکز 100 درصدی و بدون دغدغه به کارم ادامه دهم. قرار شد از لحاظ اردویی، امکاناتی و مالی حمایت‌های خوبی صورت بگیرد. وزیر معتقد بود حق دوومیدانی تنها یک مدال نقره نیست و باید مدال‌های بیشتری کسب شود. 

حدادی در پاسخ به این سوال که چرا این دیدار اینقدر دیر انجام شده بود، گفت: سلطانی‌فر اعلام کرد که در این چند وقت درگیر کارهای دولت و وضعیت استقلال و پرسپولیس بود و به همین دلیل طول کشیده بود اما اعلام کرد که در وزارت ورزش نشسته تا کار ورزشکاران را راه بیندازد. ما هم او را به عنوان پدر معنوی ورزشکاران می‌دانیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. وزیر حتی محل تمرین مرا هم پیگیری کرد و گفت سعی می‌کنم بهترین شرایط را برای برگزاری اردوها و حضور مربی خارجی فراهم کنیم. 

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین